NIEUWS | ||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
TOELICHTINGBevat publicaties waarin een specifiek project vanĀ de studio als hoofdonderwerp behandeld wordt. Bevat onder andere: - Eenheid, duidelijkheid, herkenbaarheid', Beeldmerk. Vakblad voor merken, huisstijlen en corporate identity, nr.3, mei/juni 1991, 24-27. - Rick Poynor, 'Avant garde Dutch twist to a Danish tail. Re-thinking a corporate identity', Financial Times, 13 juni 1994, 9. - Julia Thrift, 'Reinventing the Police', Blueprint. The Leading Magazine of Architecture and Design, nr.95, maart 1993, 38-40. - Florence van Berckel, 'Operatie huisstijl gelukt. PTT-rood, -groen, -blauw: de nieuwe Nederlandse driekleur', Billboard&sign. Magazine voor visuele communicatie, 2de jaargang, nr.2, 1991, 6-10. - Marc Vlemming, 'Politie. Nieuwe huisstijl moet 50 jaar mee gaan', Billboard&sign. Magazine voor visuele communicatie, 4de jaargang, nr.1, 1993, 32-36. |