|
TOELICHTINGVerzameling teksten over corporate identity en huisstijlen. Enkele titels zijn: - Randstad data special huisstijl 1988
- Bouwstenen voor het ideale huisstijlhandboek (scriptie Academie Minerva) 1992
- Alan Siegel, Designing a corporate identity. In: Across the board 1988
- Femmy ten Cate, Een goede reputatie brengt veel geld op
- Lynn Baxter, Research and the corporate image (reprinted from Signs of the Times
- Uw ware gezicht? In: FEM september 1988
- Management en identiteitsverduideliking. In: tijdschrift voor Marketing
- De huisstijl van de universiteit.
- Paul Mijksenaar, Het herkenbaar maken van de organisatie.. In: IVkrant, nr.36
- Cees Visser, Verdwijnt het gemeentewapen naar de rommelzolder? Moderne huisstijl wint terrein in overheidsland. In: Binnenlands bestuur, 20-05-1988
- Henk ’t Jong, Ben Bos, Heraldiek op de keper beschouwd. Wapens, Gemeenten, Gemeentewapens
En een bundel van artikelen over huisstijlen, over o.a.: - Plantijn Groep
- Een gebaar naar de opdrachtgever. Een nieuwe naam, een nieuwe aanpak
- Het nieuwe gele gevoel van meneer Dreesman
- Invoering nieuwe huisstijl
- Huisstijlkrant
- Management Monitor: huisstijl van de kleine(re) onderneming vaak geen gezicht
- Management en identiteitsverduidelijking
- Logofilie (2) en logofilie (3) door Marc Chavannes
- Familie Kwee, (ex)-directeuren van Omnimark
- Het hoe en waarom van een house-style
- Huisstijl en wat daarbij komt kijken
- Golden Oldies
- Verander de gewoonten met de bedrijfscultuur
- De visuele vertaling van de bedrijfsfilosofie
- Beeld en werkelijkheid moeten elkaar dekken
|
|
|