NIEUWS | ||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
TOELICHTING'Verborgenkrachten in design', in: Adformatie nr. 39, 26 september 1991 D. van de Pol, 'De PTT is een romantische bedrijf', in: NRC Handelsblad, 26 april 1976 P. Uiterdijk, 'Communicatie als gevoel', in: NG, 14 februari 1992 J. van Kooten, 'Koos Staal: de kleermaker van een vernieuwde krant', in: Drents-Groningse Pers, 7 februari 1987 'De verwevenheid van auteursrecht, merkenrecht en tekeningen- of modellenrecht', door J. JansenĀ ter gelegenheid van de najaarsbijeenkomst van de Beneluxvereniging van merken- en modellengemachtigden op 2 oktober 1987 J.P. Huges, A.H. Friele, 'Een nieuwe identiteit voor Akzo', Alphen aan de Rijn 19? A. Rawsthorn, 'International Design Industry', in: Financial Times, 22 februari 1989 P. Hosman, 'Coca-Cola-merk bekendste symbool na het Kruis en de Halve Maan', in: Adformatie nr. 42, 4 juni 1987 E. Terlouw, 'Meer dan etiketjes plakken', in: Trouw, 21 februari 1987 W. Boers, 'De vorm van de PTT. Van geen stijl via Nieuwe Stijl naar huisstijl: portret van een tachtigjarige mecenas', in: Vrij Nederland, 13 februari 1988 'Design in Business. Tijdschrift voor Identity Management', jaargang 3 nummer 1 april 1988 'Combinatie British Airways/KLM heeft nieuw logo nodig', in: Het Financieele Dagblad, datum onbekend J. Huisman, 'Het land van UNIVERS', in: De Volkskrant, 30 december 1988 |