ga terug naar de NAGO homepage   NIEUWS
titel: Overige artikelen betreffende huisstijl en logo's
begin datum: 1973
eind datum: 2004
inventarisnr.: BB00407
omvang: 14

TOELICHTING

Merendeel artikelen en voordrachten zonder bronvermelding.

Geen modegrillen. Huisstijlen bij overheden: een groeiend begrip, agi 91

Typografie en huisstijl. Wat is huisstijl? Huisstijl is visuele identiteit, agi 91

Corporate identity as a tool for succes in international business, agi 91

Presenteren onder een (bedrijfs)paraplu, agi 91  (2 ex.)

Logotext carrousel. Over de zin en onzin van logotypes

'Huisstijl', artikel voor de Grote Spectrum Encyclopedie

Corporate policies. Wie Ihr Unternehmen erfolgreich auftritt. Recensie van deze uitgave 20.09.92

Ondernemen is presteren en communiceren. Geen reputatie zonder grondige zelfkennis, 08.09.1992

Het ministerie van O en W en zijn huisstijl, 24.08.1992

'Huisstijl voor hybride doelgroep. Niet geschikt voor AL (alle leeftijden)' in: Print Buyer, april 2004

'Link Design 'kleedde' ATP aan. Huisstijl als reisgarderobe' in: Print Buyer, februari 2004

'Effectieve ontwerpen en ideeën. Huisstijl goed voor mens en dier' in: Print Buyer, november 2003

'Huisstijl voor Silver. High Flying' in: Print Buyer, januari 2004